Herken, signaleer en meld

Slachtoffers en melders van (vermoedens van) jeugdprostitutie en/of mensenhandel kunnen contact opnemen met het Meld-, Advies- en Registratiepunt jeugdprostitutie en mensenhandel van Stichting Humanitas Rotterdam.

Wilt u een situatie van (mogelijke) seksuele uitbuiting, criminele uitbuiting of overige arbeidsuitbuiting bespreken of melden? Neem dan contact op. Een maatschappelijk werker spreekt de signalen met u door, geeft advies en bespreekt eventuele vervolgstappen. Dit kan ook anoniem.

Ons meldpunt is dagelijks (inclusief weekend) telefonisch bereikbaar van 8:30 uur tot 22:00 uur via telefoonnummer:

010 – 236 52 56

Dit nummer is uitsluitend bestemd voor het bespreken en melden van (vermoedens van) jeugdprostitutie en mensenhandel.

Buiten deze tijden kunt u contact opnemen met de politie: 0900-8844.

Desgewenst kunt u ook per e-mail uw vragen stellen of vermoedens doorgeven via pmw@stichtinghumanitas.nl. Voor dringende situaties adviseren we u om telefonisch contact op te nemen.

Meer informatie over het herkennen en melden van mensenhandel vindt u in deze folder.
Vermoedens van mensenhandel? Herken, signaleer en meld!