Hiv financiële bijdragen verandert!

Hiv Financiële Bijdragen verandert vanaf 1 januari 2024. Vanaf 2018 verzorgde Stichting Humanitas voor een periode van 5 jaar, dankzij financiering van het Aidsfonds, de landelijke dienstverlening van Hiv financiële bijdragen voor mensen met Hiv. In 2024 loopt deze financiering af en verandert de aanpak. Dit betekent dat Stichting Humanitas vanaf 1 januari 2024 niet meer betrokken is bij de dienstverlening van Hiv financiële bijdragen.

Wat betekent dit voor u als cliënt?

Als u momenteel aanvragen indient (voor 2023) bij Hiv Financiële bijdragen, kunt u dit nog tot en met 1 december 2023 bij het ESSM van stichting Humanitas doen. Wij zorgen er dan voor dat u, bij goedkeuring, tijdig uw bijdrage van ons ontvangt. Het indienen van aanvragen vanaf 1 januari 2024 zal via uw Hiv consulent verlopen. Uw Hiv consulent ontvangt informatie met betrekking tot het doen van nieuwe aanvragen.

Contact

Heeft u vragen over aanvragen van 2023? Dan kunt u tot en met 31 december 2023 terecht bij het ESSM van Stichting Humanitas via hivfinanciëlebijdragen@stichtinghumanitas.nl. Voor nieuwe aanvragen kunt u terecht bij uw Hiv consulent. Zij ontvangen op korte termijn meer informatie over de nieuwe werkwijze.

Schuiven naar boven