Save the date: Officiële opening Westblaak

Stichting Humanitas Welzijn en Hulpverlening is alweer enige tijd aan de slag in het Thornico Building aan de Westblaak 96. Onze collega’s aldaar is voor hun inspanningen en inzet rond de verhuizing al een ‘openingslunch’ aangeboden. Graag willen we samen met alle andere Humanitas collega’s en andere relaties ook nog een officieel openingstintje geven aan het werken op onze mooie, nieuwe locatie in het hart van Rotterdam.

We heten jullie daarom van harte welkom op een alternatieve Informatie Tour door onze wondere wereld van Welzijn en Hulpverlening met aansluitend een gezellig samenzijn met een hapje en een drankje. We doen dat op dinsdag 16 mei 2023. De inloop en de informatietour start om 15.00 uur met een officieel openingsmoment om 16.30 uur.Save the date en noteer hem vast in je agenda!

We willen graag weten of je komt. Stuur daarom een mail naar directieMaDi@stichtinghumanitas.nl om te laten weten met hoeveel collega’s je op bezoek komt! Tot dan!

Schuiven naar boven